ראש העיר ד"ר בלוך סקרה בפני ד"ר אלרעי-פרייס את התפתחות העיר בית שמש והתייחסה לאתגרים סביב הקורונה בעת הזאת. לאחר מכאן עברו לדון בסוגיות בתחום הבריאות הנמצאות על סדר יומה של העיר ללא קשר לשגרת קורונה : הגדלת תחנות טיפות חלב, פתיחת לימודי סיעוד בעיר, סטטוס שלוחת הדסה בעיר, תקני אחיות.
ד"ר אלרעי- פרייס הודתה על הביקור והדגישה בחיוב את היוזמה המקומית בתחום הקורונה והשמירה על העיר כעיר ירוקה, ובכלל ביצירת סדר יום בריאות לעיר בית שמש.
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.






