מפגש בוקר עם עובדי העירייה.
אזכור המאבק על מסך ענק בכניסה לעיריה.
ישיבת מליאת מועצת העיר.
ארבעה אירועים חשובים בהם המשתתפים "למדו" על אלימות וצורותיה השונות.
קמפיין ויראלי - את לא לבד ששטף את הרשת בו לקחו חלק מאות נשים וגברים כאחד וביחד העלו את רמת המודעות וחשיבות נושא כאוב זה, שחוצה מגזרים והוא מנת חלקה של כלל האוכלוסיה.
בימים אלו, למדנו במשותף כי נשים רבות חוות אלימות ואינן מודעות בהכרח כי מצבן לא טוב, חלקן ממשיכות להתנהל מבושה שמא ידעו כי הן חלק מהסטטיסטיקה, חלקן האחר, כלל לא מודעות לעובדה כי דיכוי ומחיקת זהותן הם סוג של אלימות קשה ועוד..
מעודד היה לקבל משובים חיוביים ממאות תושבים כי העלאת המודעות לסדר היום הינו חשוב ביותר - בכל ימות השנה!
ובעיקר, על פניות בבעיות אלימות שהגיעו אלינו והועברו לטיפול גורמים מקצועיים!!
אנו מודות מקרב לב לכלל המשתתפים בכל הערוצים שלקחו חלק אקטיבי ומתחת לפני השטח, ומאחלות כי תופעת האלימות כלפיי נשים תצטמצם, שנדע להתריע ולכוון את אלו שחוות אלימות לצאת ממעגל כאוב זה, לקבל סיוע ולהציל חיים במובן הבסיסי ביותר!!
תודה גדולה לעובדי אגף הרווחה, לגילה רונן מנהלת האגף ולעו"ס אתי ברכה על עבודת קודש.
תודה למרכז לשלום הילד ולמח' לבטחון קהילתי על שיתופי הפעולה,
תודה והערכה רבה,
רינה הולנדר, סגנית רה"ע ממונה אגף הרווחה וקידום מעמד האישה.
ואורנה נחמני, יועצת לקידום מעמד האישה.







