חבר מועצת העיר הרב שלמה ברילנט אמר בפגישה: "אני מודה לצוות הקונסוליה על הבשורה החשובה שהבאנו לקהילת עולי צרפת המתגוררים בעיר. בשבועות הקרובים נצא בהודעה מסודרת לתושבים ואני שמח שהיה לי הזכות להוביל את המהלך".
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך סיכמה: "אנחנו עושים מאמצים רבים כדי להביא קהלים חדשים לבית שמש ואני רואה חשיבות רבה בחיזוק קהילות העולים בעיר. כבר יש לנו מחלקת קליטה שעושה עבודה מצוינת ואני שמחה על החיזוק החשוב בשרות שאנחנו נותנים לתושבים. אני מודה לסגן הקונסול מר פביאן קופ על הביקור ועל העשייה המשמעותית לטובת תושבי העיר".
דוברות עיריית בית שמש.







