ביום שישי בצהריים התקבלה קריאה על מטיילת שנפלה לבור בשטח בין מושב עג'ור ללוזית, הדיווח הראשוני שהתקבל היה על פצועה קשה.
כוחות גדולים הוקפצו למקום בהם יחידת החילוץ והיחידה לחילוצים מיוחדים של הכיבוי מבית שמש. לאחר החבירה למטיילת התברר שהיא במצב טוב וכוחות הכיבוי חילצו אותה בעזרת חבלים כשהיא ללא פגע.
בליל שבת התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה על אשה הכורעת ללדת בביתה ברמת בית שמש א'.
חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש שהגיעו למקום סייעו לאם ולתינוקת שזה עתה נולדה והם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
איחוד הצלה סניף בית שמש.
תמונה מהחילוץ.צילום איחוד הצלה.







