בפתח הישיבה התקיימה הצדעה למפקד היקל"ר בית שמש, אל"מ רונן בוקובזה לרגל העלאתו לדרגת אלוף משנה. מתחילת תקופת הקורונה, אל"מ בוקובזה הינו שותף להובלת החמ"ל העירוני ועושה לילות כימים למען המערכה לבלימת התחלואה בעיר. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך וחברי מועצת העיר בירכו אותו על מסירותו הרבה למען תושבי העיר.
לאחר מכן התקיימה קבלת פנים לקצין גטהון בלינך, תושב שכונת הנרקיס, יליד אתיופיה, גר ברחוב הנרקיס, עבר בין מספר בתי ספר, התגייס לחטיבת כפיר וכיום משרת כקצין טירונים בסיירת חרוב.
בנוסף, מליאת מועצת העיר ציינה את יום המאבק באלימות כלפי נשים ובמהלך הישיבה אף הוצגו פעולות העירייה למיגור האלימות בעיר. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך נשאה דברים ואמרה, "אם בשנת 2020 החברה הישראלית צריכה לעצור כדי לציין "יום מאבק באלימות" - מדינת ישראל כולה צריכה לעצור לרגע ולבחון מה נכון שיעשה אחרת. השינוי נכון שיתחיל בתשומת לב. אחריות של כל אחד מאיתנו לדיבור מכובד. בשנה הקרובה נסמן אתגר על חינוך מהגיל הרך. נעסוק במתן כלים להתמודדות מגיל צעיר כיצד להכיל כעס, איך מתמודדים עם חוסר הסכמה. שפה, מתוך עמל רב, משנה מציאות. אני תפילה ותקווה שהיום הזה יהפוך ליום שיעבור זמנו".
בהמשך הישיבה ראש העיר האצילה סמכויות לחברי סיעת ש"ס ולהלן רשימת המינויים: יגאל חדד- מחזיק תיק מבני דת, ישראל רמתי-יו"ר ועדת מכרזים ואחראי על הרכש, יצחק אלמליח- משנה לראש העיר ומחזיק תיק מורשת מן המזרח. רה"ע ד"ר בלוך איחלה לחברי מועצת העיר שקיבלו את המינויים החדשים, הצלחה רבה במילוי תפקידם למען תושבי העיר כולם.
מועצת העיר אישרה פה אחד את תוכנית החומש של תקציב מפעל הפיס לפעילויות רווחה ופנאי בעיר בית שמש בחמש השנים הקרובות ע"ס 6 מיליון ש"ח. בין היתר אושרו תקציבים לתוכנית "חינוך לאחריות", ביה"ס להורים, רווחה, תרבות ופנאי, תמיכה חיילים משוחררים ותקצוב לאירועי שנת השבעים לבית שמש.
בסיום הישיבה אמרה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"בישיבה הזו הבאנו בשורות רבות לתושבי העיר. התקציבים שעברו כאן הערב ישנו את פניה של בית שמש ויקרבו אותנו עוד אל החזון שלשמו הגענו לשליחות הזו. אני מודה לכל השותפים שלי בהנהגת העיר, ללא יוצא מן הכלל, על שותפות אמיתית חוצה מגזרים. המטרה של כולנו הוא לשרת את התושבים ולהצעיד את בית שמש קדימה ואנחנו עושים הכל כדי לעמוד במשימה".
דוברות עיריית בית שמש.
קרדיט תמונה- רווח הפקות.







