החל מיום החל מיום שני, ז' בכסליו, ה23.11.20, יבוצע תגבור נוסף בקווי 12 ו12א' לרמת אברהם וממנה בכל ימות השבוע וכן בימי ו' בדגש על הנסיעות האחרונות המקשרות אל הקווים הבינעירוניים שאינם נכנסים לשכונה.
ממחלקת התחבורה בעירייה הועברו בקשות למשרד התחבורה ול'סופרבוס' לתגבר נסיעות נוספות, נוסף על הנסיעות הכפולות שיוצאות בזמני השיא לאור המשך מגבלת 50% התפוסה באוטובוסים ובהמשך להתקדמות האכלוסים בשכונה.
בימי א'-ה' נוספו כ20 נסיעות ללו"ז הקיים בכיוון אל השכונה וממנה בדגש על שעות הערב והצהריים.
כמו"כ הותאם ותוגבר הלו"ז בימי ו' ומוצ"ש אל השכונה וממנה בעוד כ10 נסיעות ב2 הכיוונים. החל מהשבוע בשעות הסמוכות לשבת תצא נסיעה כל 12 דקות במקום כל 15 דקות בלו"ז הקיים. במוצאי שבת השירות מכיוון הרכבת הוארך עד לשעה 00:55 (במקום 00:10). ומכיוון רמת אברהם הוארכו הנסיעות עד לשעה 01:00 (במקום 00:00).
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אנחנו עושים דרך ארוכה בדרך לתיקון היסטורי של מחסור עצום בשירות תחבורה ציבורית בבית שמש. יש לנו עוד דרך אך אנו זוכים לאט לאט להביא עוד ועוד בשורות והערב אנו שמחים במיוחד עם התוספת לשכונת רמת אברהם ההולכת ומתפתחת. תושבי השכונה יזכו לבשורות נוספות בקרוב, כמו גם תוספות בשכונות נוספות. אני מודה לכל השותפים שלנו לעשייה".
דוברות עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.






