ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"המחשב והמסך הם לא אויבים. הם עוד אמצעי לעזור לנו בפיתוח פדגוגיה יצירתית. המסכים נוכחים במציאות של כולנו וחובה עלינו לראות בהם הזדמנות. המחשב עבורי הוא הזדמנות לפתח לומד עצמאי. תלמיד שיש בכוחו לחקור, שיש בכוחו להשלים שיעור או נושא שהוא נעדר ממנו. אני מאמינה בצוותי החינוך הנפלאים של העיר בית שמש שיודעים מחד להעמיד גבולות סביב השימוש במחשבים ומאידך יודעים להראות ולשקף את ההזדמנות שיש במחשבים בלימוד בכלל ובלימוד בתקופות חרום בפרט" 

ראש העיר השתתפה בחלוקת המחשבים בבתי הספר "הראל" , "אורות" בנים וזבוטינסקי. 


רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.