"בני העדה האתיופית בישראל חוגגים היום את חג הסיגד בארמון הנציב בירושלים , יום צום טהרה והתחדשות שמבטא את הכמיהה לארץ ישראל ומבין בית המקדש, זה חג העלייה לרגל, שבמרכזו עומד טקס חידוש הברית בין העם לה' ,הכולל קריאת קטעים, ברכות ותפילות לגאולה, הטקס נערך בדרך כלל בראש הר גבוה כלשהוא ,כסמל להר סיני ,
בתום הצום נערכת סעודה גדולה, השנה אנו חוגגים את חג הסיגד בצל הקורונה. אנו מודים לה' שזיכה אותנו להתיישב בארץ ישראל. חג סיגד שמח לתושבי בית שמש בפרט לעדה האתיופית.
שומרים על הנחיות משרד הבריאות".
אסצילאו מולה
חבר מועצה ממונה תיק קליטה.







