ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "חמ"ל העירוני של עיריית בית שמש נערך לקיים בדיקות קורונה לכל משפחות ילדי הגנים וצוותי החינוך בגנים שבבידוד במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה ולהבין האם קיימת תמונת תחלואה. אני קוראת לכל משפחות ילדי הגנים שבבידוד  להיבדק בהקדם האפשרי.אנחנו חייבים להמשיך ולהקפיד על חבישת מסכות וריחוק חברתי, כך נשמור על עצמנו ונשמור על בית שמש" 

סגן רה"ע וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך:"בכוחות משותפים הצלחנו לשפר ב"ה את תמונת התחלואה בעיר בית שמש. עם פתיחת מערכת החינוך חובת "ונשמרתם מאד לנפשותיכם" מתחדדת. חובה להמשיך ולהקפיד על ההנחיות. חמ"ל עיריית בית שמש נערך בפנייה יזומה לצוותי גנים בבידוד לקיים בדיקה כדי למנוע התפרצות הנגיף" 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.

תמונה ארכיון.