איחוד הצלה מודה מאוד לרבני הארגון: הרב קרליץ, הרב רוזנברג והרב הלפרין על השקעתם הרבה יחד עם רכז ההלכה על מנת שהמתנדבים יוכלו להמשיך ולהציל חיים בצורה המושלמת ביותר תוך הקפדה ושמירת השבת.

 

היום התקיימה פגישת היכרות ובניית שיתוף פעולה נערכה היום עם מטה משטרת בית שמש.  
הפגישה נערכה בין המת"ח החדש סנ"צ שלומי טובול וקציני המטה בהם סגן מפקד התחנה רפ"ק וסאם עלי, קצין האג"מ רפ"ק קובי תומר ומפקד נקודת רמת בית שמש רפ"ק רפי איטה לבין הנהלת איחוד הצלה סניף בית שמש והארגון בהם סגן מנהל אגף מבצעים באיחוד הצלה גלעד סלומון, מנהל הסניף דוד לף והרכז המבצעי חיים לנדסמן. 
במהלך הפגישה הצגנו את יכולות הארגון והסניף בארועי שגרה וכן בארועים חריגים וקיצוניים. 
בהמשך דנו יחד לבחון שיתופי פעולה במגוון תחומים עם המשטרה.

יש לציין שגם בעבר איחוד הצלה סניף בית שמש פעל בשיתוף פעולה מצוין עם מפקדי התחנה הקודמים ואנו שמחים לראות ששיתוף הפעולה ההדוק ימשיך למען תושבי העיר והסביבה ולמען הצלת חיים.

קרדיט איחוד הצלה סניף בית שמש.