עובדת בלשכת ראש העיר נמצאה חיובית לקורונה
בעקבות תוצאות הבדיקה, התקיימה חקירה אפדימיולוגית על ידי משרד הבריאות. המשרד הנחה את מנהלת הלשכה להיכנס לבידוד, שאר צוות לשכת ראש העיר, ובכלל זה ראש העיר- לא יצטרכו להכנס לבידוד. בריאות טובה לכולם
פורסם בתאריך: 12/11/2020 13:53