שני פצועים בתאונה בכביש 38 פונו לבית החולים. מצבם מוגדר קל
בתאונה שארעה בצומת הכניסה לאזור התעשייה הר טוב, היו מעורבים אוטובוס ושני כלי רכב.
הפצועים פונו להמשך טיפול בבית החולים, לאחר הטיפול הראשוני בשטח, ע"י חובשי רפואת חירום איחוד הצלה מסניף בית שמש.
פורסם בתאריך: 12/11/2020 10:26
קרדיט צילום תמונה- איחוד הצלה.