ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:" אני רואה בציבור האזרחים הותיקים חיבור לעבר והשראה לעתיד. אנחנו עמלים ומפתחים את העתיד בהשארת האזרחים הותיקים שפעלו למען העיר בית שמש בראשיתה. העיר בית שמש בפתח שנת השבעים לכינונה אני רואה בציבור האזרחים הותיקים כח משמעותי בציון שנה זו וקוראת להם לקחת אחריות ומעורבות בפעילות העיר ולהשפיע על צביונה בעתיד."
סגנית רה"ע רינה הולנדר: "התורה מצווה עלינו "והדרת פני זקן". הציווי הזה הוא דרך חיים. החינוך לכיבוד האוכלוסיה הוותיקה, מעצים אותנו, הדורות אשר קדמו לנו סללו את הדרך עבורנו כיום. עם שמחובר לשורשים שלו, יכול לצעוד בעוז אל עבר עתידו. אני מודה לצוות אגף הרווחה והשירותים החברתיים בראשות מנהלת האגף גילה רונן ומנהלת המדור לאזרחים ותיקים אורלי חסון על ההשקעה המרובה באוכלוסיית האזרחים הותיקים וקוראת לתושבי העיר המעונינים להתנדב או להפעיל תוכניות נוספות בתחום ליצור קשר איתנו. מבטיחה שבהתנדבות עם האזרחים הותיקים נהנים בראש ובראשונה המתנדבים עצמם... ולכם אזרחינו הוותיקים אני קוראת לבא ולהשתתף באירועים הרבים שתכננו עבורכם בחודש זה וכן במהלך השנה."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.







