משה שטרית:
"אני רוצה להודות לרה"ע ד"ר עליזה בלוך על התמיכה ולמנהל מחלקת הצעירים Shaike Elgad על ההובלה".
לפרטים נוספים, הרשמה וקבלת גישה לקורסים לחצו על הקישור הבא:
https://campus.gov.il/project/bshemesh/
פורסם בתאריך: 10/11/2020 17:04
משה שטרית:
"אני רוצה להודות לרה"ע ד"ר עליזה בלוך על התמיכה ולמנהל מחלקת הצעירים Shaike Elgad על ההובלה".
לפרטים נוספים, הרשמה וקבלת גישה לקורסים לחצו על הקישור הבא:
https://campus.gov.il/project/bshemesh/