שלום אדרי, ממונה העיר הוותיקה, אחראי על פרויקטים רבים ומקבילים בשכונות העיר.
"אני שמח על התוצאה היפה ומניעת המפגעים הבעייתיים מעבר לעובדה כי הרחוב שינה את חזותו הויזואלי. אני מאחל לתושבי השכונה ווהעוברים בו כי ייהנו וישמרו על הקיים למען כולם.
אנחנו ממשיכים בתנופת העשייה למען התושבים בעיר הוותיקה ולמען האיזונים בין חדש מול ישן.
בהזדמנות זו, אני מודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס מנהל הפרויקטים."
נמשיך לעדכן!








