הפוסט של שיראל:
"יצאת צדיק זה הוא! - אהוד דניאלי. כמו שראיתם, זה לא פוסט משוחד, כי לפני כמה דקות חיפשתי מתקן דודים ומההמלצות שלכם קיבלתי לא רק אחד תותח , אלא אחד שהוא בהחלט צדיק! הוא הגיע מהר, ראה את הבעיה, בשיא המקצועיות- לחץ על כפתור, ואמר: "הכל בסדר, הדוד עובד".
שאלתי אותו כמה מגיע לך? לפחות על הביקור שהגעת, הוא ענה: "כלום. תשמרו על התינוקות!"
מגיע לו להתפרנס בכבוד! יצאת צדיק".
יישר כוח לאהוד, על השרות האדיב, המהיר והיעיל והמשך ברכה והצלחה בעמלו.






