היום אושרו תוספות של 50 נסיעות יומיות לקווים מבית שמש לירושלים ובחזרה
בהמשך לפעילות עיריית בית שמש מול משרד התחבורה, אושרו היום תוספות של 50 נסיעות יומיות כתוספת על הלו"ז הקיים לקווים 417,418,419 מבית שמש לירושלים ובחזרה, במטרה להקל על העומס הקיים. התוספת תיכנס לתוקף החל מיום ראשון הקרוב 08/11. בנוסף, החל מיום שישי הקרוב יוקצו תגבורים לקווי בית שמש - ירושלים.
פורסם בתאריך: 03/11/2020 14:42
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "הצלחנו להביא בשורה נהדרת שתקל על העומסים בתחנות ותשפר בעוד קצת את איכות החיים של התושבים. נמשיך לפעול לשיפור התחבורה הציבורית בעיר, דרך ארוכה עוד לפנינו אך אנחנו בדרך הנכונה. אני מודה לשרת התחבורה ח"כ מירי רגב על הדחיפה ולשותפים הרבים ובפרט ליו"ר ועדת תחבורה חבר המועצה הרב יוסי גולדהירש".
דוברות עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.