דוברות המשטרה (ירושלים):
משטרת ישראל פתחה בסוף חודש ספטמבר בחקירה סמויה, לאחר שעלה החשד נגד תושב בית שמש כבן 27, לפיו החשוד סחט באיומים בעל משאית, ממנו דרש לבצע עבורו הובלה של דירה, ועפ"י החשד אף איים עליו שאם לא יעשה כבקשתו, הוא יפגע בו.
לאחר איסוף ראיות וממצאים ע"י חוקרי המשטרה, נעצר החשוד בתאריך 19.10.20, לחקירה בגין סחיטה באיומים, ומעצרו הוארך מעת לעת.
לפני זמן קצר, הוגשה נגד החשוד בבית משפט השלום בירושלים הצהרת תובע, במסגרתה הוארך מעצרו עד לתאריך 3.11.20, בו צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.
תמונה ארכיון. קרדיט דוברות המשטרה י-ם.






