ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:

"אני מצרה על הקושי. הבעיה היא בבסיסה בעיה ארצית ועד שהיא תבוא לכדי פתרון קיבלנו החלטה מקומית חשוב ולהפעיל את הצהרונים החל מיום ראשון הקרוב 1/11. אם הנושא לא יוסדר במהלך החודש הבא  תמשיך עריית בית שמש להפעיל את מערך הצהרונים תוך קיום ההתאמות התקציביות הנדרשות." 

סגן ראש העיר וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך: 

"אנחנו נמשיך לפעול בכל המשאבים העומדים לרשותנו להסדרת סוגיית הצהרונים ברמה הארצית ועד אז החלטנו על פתרון מקומי. אנחנו מודים להורים על ההבנה, ימים אלו מורכבים לכולנו ונמשיך לעשות הכול , בעז"ה,  כדי לשמר את מערכת החינוך של עיריית בית שמש כיציבה עבור כלל ילדי העיר." 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.