בית שמש משתתפת בתחרות 'ארץ ישראל יפה' של המשרד להגנת הסביבה
במהלך יום הניקיון- ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, יחד עם יו"ר סיעת הליכוד והממונה העיר הותיקה- שלום אדרי וח"מ שלמה ברילנט ממונה שפ"ע, מזניקים את תחרות ארץ ישראל יפה של המשרד להגנת הסביבה, בה העיר בית שמש משתתפת. בהצלחה לעיר בית שמש!
פורסם בתאריך: 27/10/2020 10:22