עד כה נערך שיפוץ בחלק הצפוני של הרחוב וביום א' הקרוב יחלו העבודות בחלקו הדרומי של ולאחריו סלילת הכביש.
עלות הפרויקט כ- 2.6 מלש"ח.
הפרויקט נערך ע"י שלום אדרי ממונה העיר הוותיקה, שאחראי על קיום פרויקטים רבים הנערכים בעיר.
שלום אדרי: "כל פרויקט מחבר בינינו לבין התושבים שמרוצים מהעובדה שתוצאות השיפוץ משדרגות את איכות החיים בסביבת המגורים ורווחתם.
תודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס - מנהל הפרויקטים."
נמשיך לעדכן.








