לרגל השקת הגינה החדשה בשכונה, ביום שלישי יתקיים יום הניקיון גם בקרית בעלזא החדשה שם צפויים לקחת חלק מאות מתושבי השכונה בהובלת חבר מועצת העיר הרב ישעיה וייסמן המרכז את הפרויקט.
אמש התקיימה כאמור השקת וועד השכונה בלשכת ראש העיר, כשמובילות וועד השכונה הגישו לרה"ע ד"ר בלוך מכתב תודה על הגינה החדשה בחתימת ילדי השכונה, בתמונה- "לאליזה בלוח תודה על הגינה החדשה"







