ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"העיר בית שמש צהובה!
בסוף, השינוי תלוי בנו. במילה הטובה שנגיד לזה שלצידנו. בעין טובה על אלה שלידינו שתהפוך אותם לטובים יותר. ברוח טובה שתסלק את הרוח הרעה שהשתלטה על השיח הישראלי.
כשרוצים לשנות לא מסתכלים לצדדים ולא למעלה. פשוט נהיים טובים יותר בעצמנו. ואתם תושבי העיר בית שמש - הכי טובים. המשיכו והקפידו על ההנחיות. הסימון הירוק מעבר לפינה".
מנהל החמ"ל בעירייה איציק קניזו:
"כדיי להפוך לירוקים ולהישאר שם, זה בידיים שלנו. פשוט לשמור על ממ"ש- מסיכה, מרחק חברתי של 2 מטר, שטיפת ידיים ושמירת הגיינה אישית. לא מסובך, ממ"ש פשוט".







