ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך : "המטרה הראשונה של המפגש הזה הוא הקמת קהילה. אנחנו רוצים לראות קהילה שכל מי שמשתתף פה בפגישה שותף לה. אף אחד לא יכול להצליח בלי שיתוף פעולה עם האחר. מציאות הקורונה גרמה לנו להבין שיש צורך בחיבורים. התפקיד שלי הוא לחבר בינכם. לא מעט בעיות צצו בעקבות הקורונה אבל גם הפתרון נמצא אצלנו. החיבור ביננו והעדכון הקבוע הוא תעשה את השינוי. אני מעמידה אותי ואת עיריית בית שמש לצורך הקשר בינכם לבין התושבים. חשוב שתעבירו מידע לתושבים ואין לי ספק שעובדי בית שמש יכולים לפאר את המפעלים שלכם. אני מבקשת בכל דרך להניע אתכם לפעילות וגם מבקשת מכם שתפעילו אותי מה אנחנו יכולים לעשות גם כאן בעיר וגם מול משרדי הממשלה השונים לטובת עידוד ופיתוח תחומי התעסוקה והתעשייה"  

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.