סגן מ"מ רה"ע משה שטרית:
"היום נעשה שמח ברמת נריה!
אנחנו מבינים שבטווח הנראה לעין לא נוכל לארח אתכם באולמות ובמרכזים שלנו, אז החלטנו לבוא אליכם.
עיריית בית שמש ורשת המרכזים הקהילתיים גאים להציג את "שמח בשכונה", מופע משולב ומקורי שבינתיים מתחיל כפיילוט ובהמשך בעזרת ה' יגיע להרבה שכונות ברחבי עירנו.
וכמו בסגר הראשון, גם הפעם בחרנו להתחיל את סבב האירועים בשכונת רמת נריה.
המופעים יתקיימו תוך שמירה מוחלטת על איסורי ההתקהלות ותקנות משרד הבריאות, בהוראת המשטרה חל איסור על התושבים להתקרב לבמה הניידת המותקנת".
פרטים נוספים בתמונה המצורפת.






