מרכזי השבטים של הנהגת יהודה ושתי קומונות של ש"ש התנדבו לאחרונה לחקלאות בפרדסים של נס ציונה. הסתיו הוא תחילת עונת קטיף ההדרים, וחניכי הצופים התגייסו – בהעדר ידיים עובדות – לעזרת החקלאים. לחלק גדול מצעירי תנועת הצופים מדובר בפעם הראשונה שהם מתנסים בעבודה חקלאית . בפעילות השתתפו מרכזי שבטי הצופים מהיישובים: שריגים, צור הדסה, בית שמש, כפר אוריה ונס הרים. שני ימי ההתנדבות הסתיימו בתודה גדולה, במיץ תפוזים סחוט טרי מלוא הכוס ובהבטחה שעוד ישובו להיפגש.
רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "שמנו לעצמנו, ביחד עם בני הנוער, להתנדב בכל יכולתנו ולקדם מטרות חברתיות חשובות בכל רחבי הארץ. חניכי תנועת הנוער הצופים, בשכבות הבוגרות ושנת השירות, פועלים בתקופת הסגר הנוכחי בכל רחבי הארץ ובמגוון תחומי התנדבות לטובת הקהילה. בימים אלו בני הנוער שלנו מפעילים שמרטפיות בבתי חולים לטובת הילדים של משפחות הצוותים הרפואיים. אורזים חבילות מזון לנזקקים, קשישים ומבודדים ומסייעים בניוד החבילות בחסות העיריות, מארגנים התרמות דם בשיתוף מד"א, מצילים מזון ובאים לעזרת החקלאים, ומתנדבים במעונות של צעירים צרכים מיוחדים בקהילה. אנו פונים לארגונים ולבודדים – אם צריך עזרה פנו אל שבטי הצופים המקומיים ובני הנוער שלנו ישמחו לעזור ולתרום".






