הרב אברהם קאפ ממשיך לדאוג לסיוע לתושבי העיר גם כשהוא בעצמו חולה בימים אלה בנגיף הקורונה
כשלמאיה קמחי- וטרינרית העירייה, נודע כי ישנה בעיר גב' בעלת שלושה כלבים, שנבצר מימנה להוציא אותם לטיול, מכוון שחלתה, היא פנתה לרב קאפ מנהל ארגון 'עזרת אחים', שבימים אלה נמצא בביתו וחולה בנגיף הקורונה ושאלה אם אפשר לסיע לגב', הרב קאפ דאג למתנדבים שיוציאו את הכלבים ושהגב' תקבל ארוחת צהריים חמה.
פורסם בתאריך: 19/10/2020 08:39
מאיה קמחי:
"הרב אברהם קאפ מנהל עזרת אחים, חלה בקורונה והוא מחלים בביתו בימים אלו. אך הדבר לא מנע מהרב להרתם מיד לפנייתי לסייע לאשה חולה עם 3 כלבים, שלא יכולה להוציא אותם לטיולים. הרב אף דאג שתקבל ארוחת צהריים חמה. תודה לרב ולעמותה, זו אהבת חינם. החלמה מהירה ושלמה לרב קאפ".
יישר כוח גדול לרב קאפ ולארגון 'עזרת אחים' ורפואה שלמה לו ולכל החולים.
תמונה פייסבוק הרב אברהם קאפ.