יום הפעילות בגנים החל הבוקר מהשעה 7:45 ללא תקלות
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בשמחה ותוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות חזרו היום ילדי הגן בעיר ללימודים. צוותי החינוך המתינו בפתח עם חיבוק וירטואלי חם. זה כמעט כמו לפתוח שנה. אין לי ספק שיחד נמשיך להקפיד על הנהלים ורק יחד ננצח את הקורונה".
פורסם בתאריך: 18/10/2020 08:44
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.
תמונה מגן "חן" וגן "מוריה" בבית שמש.