ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"כדי לחזור לחיי שגרה, אין דרך אחרת מלבד שמירה מוקפדת על כל ההנחיות. יש בעיר כבר מספר שכונות שעשו זאת בהצלחה והפכו לכתומות וצהובות ואנחנו גאים בהם. במאמץ משותף נמגר את התחלואה בעיר, נציל חיים ונחזור לשגרה. מסיכות, היגיינה ושמירת מרחק - שלושה כללים בדרך לעיר ירוקה".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך:
"הצבע של הרמזור תלוי רק בנו, אם נקפיד על הכללים בכוחנו להפוך את בית שמש לירוקה. מקפידים ללכת רק עם מסיכה ונמנעים מהתקהלויות. כמה שזה קשה, אם נתאמץ כולנו, נצליח למגר את המגיפה. ביחד ננצח ב"ה".
לצפייה בסרטון היכנסו לדף הפייסבוק של שמשנט.






