ראש העיר ד"ר עליזה בלוך על תוכנית הלימודים בדף הפייסבוק שלה:
"נגיף הקורונה העצים את חוסר הודאות בתחומים שונים. אנחנו קיבלנו החלטה שהשליחות שלנו להפוך כמה שניתן את מערכת החינוך בעיר לאי של יציבות עבור ילדינו.
מערכת החינוך בעיר עוברת מהוראה ללמידה. מההבנה שהמפגש מורה , זום ו 30 תלמידים מחוברים לא נותן את כל המענה, ובוודאי שאין קשר אישי. ולכן עברנו ללמידה המתקיימת בכל המרחב (כמובן בהתאם לנהלים): בפארק, במתנ"ס, בבניין. בקבוצות מצומצמות עם כמה שיותר דמויות משמעותיות מעורבות: מדריך, שכן, ש"ש.
כך נפתח לומד עצמאי.
ליצירה המשותפת הזאת התכנסנו מרכז הפסג"ה בעיר בית שמש, מכון "ברנקו וייס" , מנהל החינוך בעיריית בית שמש , צוותי הניהול בעיר ועוד מתנדבים רבים. יטלו בו חלק בתי ספר , מורים ותלמידים מכל המגזרים בעיר.
הפכנו את התפרצות הקורונה להזדמנות חינוכית.
בהצלחה לכולנו".
תמונה מתוך מצגת אמש במסיבת העיתונאים.







