ח״כ משה אבוטבול בטוויטר:
״הודו לה׳ כי טוב, כי לעולם חסדו״
שמח להודיע שבס״ד קיבלתי אישור שהחלמתי מהקורונה תהילות לה׳ יתברך. המון תודה לרעייתי ומשפחתי היקרה, ולחברים ולכל מי שהתפלל.
כבעל ניסיון אני לא מאחל זאת לאיש,
אנא המשיכו להקפיד על הנחיות הבריאות.
ולמכחישי הקורונה אני מתחנן תתפללו לה׳ להינצל מהנגיף!".
קישור לציוץ בטוויטר:
https://twitter.com/abutbulm/status/1316643478043004928?s=21







