ח״כ משה אבוטבול בטוויטר:

‏״הודו לה׳ כי טוב, כי לעולם חסדו״
‏שמח להודיע שבס״ד קיבלתי אישור שהחלמתי מהקורונה תהילות לה׳ יתברך. המון תודה לרעייתי ומשפחתי היקרה, ולחברים ולכל מי שהתפלל.
‏כבעל ניסיון אני לא מאחל זאת לאיש,
‏אנא המשיכו להקפיד על הנחיות הבריאות. 
‏ולמכחישי הקורונה אני מתחנן תתפללו לה׳ להינצל מהנגיף!". 

קישור לציוץ בטוויטר: 

https://twitter.com/abutbulm/status/1316643478043004928?s=21