ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"השיפור המתמיד הזה הוא כתוצאה מהקפדה של תושבי העיר על חבישת מסכות ומניעת התקהלויות וכתוצאה מעבודה אדירה של החמ"ל העירוני המורכב מפיקוד העורף,מתנדבים, רכזי אזורים, אנשי רפואה ועובדי עירייה."
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה ראש העיר. ארכיון.







