הרב אברהם קאפ:
"שלום חברים.
תמיד אמרו לי שאני 'בחור חיובי', ועכשיו מתברר שהם באמת צדקו...תוצאות בדיקת הקורונה שעשיתי הגיעו היום, ומהן עולה כי גם אני נדבקתי בנגיף הארור. לשמחתי אני כמעט לא סובל מסימפטומים, ואני מקווה שכך יהיה גם בהמשך בעזרת ה'. ובהזדמנות זו אני רוצה להעביר לציבור מסר: שמרו על מרחק, מסכה והיגיינה.אני שמרתי על מרחק וכך זכיתי להציל עשרות ואולי מאות מתנדבים ב'עזרת אחים', מחובת בידוד למשך שבועיים.
שמרו מרחק, ולא כדי שלא תאלצו את החברים שלכם לכלוא את עצמם בבתיהם, למשך ימים ארוכים. אז אני בסדר, אל תדאגו לי. שמעתי שיש בבית שמש ארגון שעוזר לחולים והמבודדים, אני מקווה שהם ישלחו גם לי קצת סיוע...
תרגישו טוב, ושנתראה רק בשמחות".
תמונה- בארגון עזרת אחים. פייסבוק.






