ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
תוצאות הבדיקות:
"לפני 10 ימים : 26 אחוזים.
לפני 5 ימים : 22.7 אחוזים.
אתמול : 16.4 אחוזים.
הפחתה של כ 10 אחוזים ב 10 ימים.
אני רוצה לחזק אתכם על המאמצים ועל ההקפדה ויחד אתכם להודות לחמ"ל העירוני שלנו בו פועלים נציגי פיקוד העורף, מתנדבים, רכזי אזורים, נציגי קופות חולים וגופי בריאות ועובדי עירייה.
אני אומרת לכולנו: להמשיך, להמשיך ולהמשיך.
רק כך ננצח יחד את הקורונה".
תמונה ארכיון. ראש העיר בשיחות התענינות בשלומם של חולים מאומתים.






