ראש העיר ויו"ר סיעת הליכוד בסרטון במסר לתושבי העיר לשמירה על הנחיות משרד הבריאות
"בית שמש רוצה להיות עיר ירוקה. עמיתי יו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי ואני מבקשים מכם תושבות ותושבי העיר- המשיכו להקפיד לשמור על הכללים. לא מתקהלים. לא מורידים את המסכות. רק כך ננצח יחד את הקורונה".
פורסם בתאריך: 13/10/2020 09:52
תמונה צילום מסך מתוך הסרטון, דף פייסבוק עליזה בלוך.
לצפיה בסרטון לחצו.