במהלך המפגש שהתקיים אתמול בזום, השתתפו הקבלנים עם ראש העיר עליזה בלוך, מהנדסת העיר, נציגי תאגיד מי שמש, נציגי CPM החברה המנהלת מטעם משרד השיכון, נציג חשמל ותשתיות וחברת שמשנט, המשווקת את השכונה.
כל קבלן בתורו הגיע ועדכן בסטאטוס רישוי, בניה ושיווק. בישיבה נידונו החסמים השונים ובדרכים לפתור בעיות, בשיחה משותפת עם כלל הגורמים. בין היתר דובר במהלך הפגישה על החיבור לתשתיות המים, הביוב ולמערכות הניקוז, על חיבור המבנים לתשתיות החשמל ועל השלמת המדרכות לכבישים ועוד.
רה"ע האיצה בקבלנים להתקדם מהר יותר בבניה וחלק מהקבלנים הודיעו שאם הכל יתנהל כשורה, הדירות יהיו מוכנות לאיכלוס הרבה לפני הזמן שנקבע באופן רשמי.
הבנייה של שכונת נווה שמיר מתקדמת בצעדי ענק. גם אתם מוזמנים להצטרף!







