בסוף השנה הבאה יוכפל כביש 38 במקטע נוסף, מרמת בית שמש בדרום ועד גבעת שרת שבצפון. בהמשך ישודרג קטע נוסף, מצרעה ועד גבעת שרת, שישלים את המיזם הענק של שדרוג כביש 38, הכולל הכפלה של הכביש משער הגיא ועד רמב"ש, הקמת מפרדה קשיחה, 6 מחלפים, 3 גשרי הולכי רגל, 2 הפרדות מפלסיות מעל הרכבת, גשר אקולוגי, שבילי אופניים ותאורה מתקדמת לכל אורכו של הכביש.
מנכ"ל חברת נתיבי ישראל ניסים פרץ :
"זהו יום חג לתושבי האזור ולנו כחברה הלאומית לתשתיות תחבורה, תודתי והערכתי לאנשי מקצוע הנפלאים שלנו, המשקיעים לילות כימים בציונות הלכה למעשה - בבניית הארץ".
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב:
"הפכנו כביש אדום שגבה קורבנות רבים, לעורק תחבורה שוקק חיים שמביא תנופת פיתוח אדירה לאזור המדהים הזה. המחלף החדש מאפשר את איכלוסן של שכונות חדשות שיספקו פתרונות דיור לאלפי משפחות, מחבר את אזור התעשיה שייצר מקומות עבודה חדשים, ומקרב את הפריפריה לירושלים ולגוש דן".
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, על פתיחת המחלף:
"תשתיות הכבישים סביב העיר בית שמש ממשיכות להתרחב
אני שמחה לעדכן על פתיחת מחלף רמת בית שמש.
מדובר בעורק תחבורה עצום המהווה בשורה לקראת אכלוס השכונות החדשות והתפתחות אזורי התעשייה. המחלף הוא המשך ישיר להרחבת השרות בתחבורה הציבורית.
אני מבקשת להודות לשר האוצר ישראל כץ ולשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, ולעמיתי יו"ר סיעת הליכוד חבר המועצה שלום אדרי.
סעו בשלום , הביטו ימינה ושמאלה ותהנו".
תמונה פייסבוק עליזה בלוך.






