עגלות השמחה הערב, מוצאי שבת -חג שמחת תורה ברחבי העיר:
סגן ומו"מ ראש העיר משה שטרית:
"שישו ושמחו בשמחת תורה!
חזרנו (זמנית) לעגלות השמחה, והפעם כשספר תורה מלווה את השיירה שלנו.
תודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על התמיכה ולשותפי חבר המועצה יגאל חדד". חג שמח!
פורסם בתאריך: 10/10/2020 23:44