סיעת הליכוד: 

"הפושעים הללו המשתוללים ברחובות עירנו  ששיא השפלות שלהם הייתה תקיפה של חייל צה"ל, צריכים להתחיל לחשוש ולפחד מההשלכות של מעשיהם. לאנשים האלה אין תקנה ואי אפשר לקיים איתם שיח רק יד קשה ותקיפה תעזור מולם". 

בתמונה יו"ר הסיעה מר שלום אדרי.ארכיון.