חברי סיעת הליכוד מהעיר שוחחו עם השר לבטחון פנים בעקבות הפרות הסדר בחפציבה
הודעה מטעם סיעת הליכוד: "אמש קיימנו שיחה עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, הבענו את מורת רוחנו על ההשתוללות של החרדים הקיצוניים בשכונת חפציבה ודרשנו ממנו אכיפה מוגברת וענישה".
פורסם בתאריך: 07/10/2020 16:08
סיעת הליכוד:
"הפושעים הללו המשתוללים ברחובות עירנו ששיא השפלות שלהם הייתה תקיפה של חייל צה"ל, צריכים להתחיל לחשוש ולפחד מההשלכות של מעשיהם. לאנשים האלה אין תקנה ואי אפשר לקיים איתם שיח רק יד קשה ותקיפה תעזור מולם".
בתמונה יו"ר הסיעה מר שלום אדרי.ארכיון.