מבצע "חג שמח": ראש העיר מתקשרת לחולי הקורונה מהעיר מאחלת חג שמח ומתעניינת בשלומם
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך החלה במבצע "חג שמח" בו היא מתקשרת לכל חולי הקורונה בעיר, דורשת בשלומם, מסייעת בפתרון בעיות ומאחלת "חג שמח".
פורסם בתאריך: 07/10/2020 09:17
תמונה ומידע דובר העירייה. רועי לחמנוביץ.