רפ"ק ליכטנטל:

"גמר חתימה טובה ובשורות טובות,
היום סיימתי את תפקידי כמפקדה הראשון של נקודת רמת שמש ועובר לתפקיד סגן תחנת הראל. 
היה לי הזכות והכבוד להקים, לבנות, לגייס את השוטרים כדי לעבוד עם האוכלוסייה המדהימה של בית שמש. 

שיתוף הפעולה המצויין עם העירייה - על כלל משרדיה, לצד  שיתוף הפעולה עם האוכלוסייה, הביא  להשגים מרשימים בתחומים רבים קודם כל בעבודה עם הקהילה, שאופן ישיר תורגמו לתוצאות מבצעיות מרשימות. 

אני מאחל למחליפי בתפקיד רפ"ק  רפי איטה בהצלחה והמשך עבודה מבורכת עם הקהילה".