מגי חמו:
"וואווווווו,כעת יכולה לומר: חג סוכות שמח. בהזדמנות זו תודה ענקית לבורא עולם ששמע,האזין וקיבל את התפילות של כולכם. תודה ענקית לכולם מיעקב שמבקש להודות לאחד אחד מכם. יעקב מאושפז אך בהחלט משתפר מיום ליום וב"ה בקרוב יחזור הביתה. הוא מתחנן שתישמרו, ותישמעו לכללים שתעטו מסכה ואל תאמרו: לי זה לא יקרה!!! אז שוב חג שמח, אוהבים ומודים לכולם משפחת חמו"
אנו מאחלים ליעקוב היקר ולכל החולים, בריאות במהרה וחג סוכות שמח!
תמונה פרטית.






