שלום אדרי: "אני שמח מאוד על התוצאה היפה בדמות שלושה מתחמי ספורט חדישים ויעילים שהקמנו למען רווחת התושבים.

בשנים האחרונות רמת המודעות עלתה בכל הקשור לפעילות גופנית וספורט ולכן, היה חשוב לנו להנגיש לתושבים את האפשרות לערוך ספורט באוויר הפתוח.. ובעיקר בימים אלו - ימי קורונה.
כמו כן, סללנו שביל לרוכבי אופניים לאורך שד' בן זאב.
שמח על המשובים הרבים והתודות שמתקבלות ע"י התושבים וכולי תקווה, כי ייהנו מהם בשוטף ולאורך זמן.
תודה לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקוס מנהל הפרויקטים."
נמשיך לעדכן.







