בצל ימי הקורונה והסגר, חשפה המשטרה בבית שמש מעבדה לגידול סמים מסוכנים ובמקום נמצאו למעלה מ 260 שתילים של הסם המסוכן גראס וציוד יקר ערך לייצור וגידול סמים, במהלך החיפוש אחד החשודים חולץ מאדן החלון לאחר שניסה לנוס מהמקום.

בימים אלו בהם עסוקה משטרת ישראל באכיפה לבלימת התפשטות מגיפת הקורונה ואכיפת הסגר מבצעת המשטרה פעולות יזומות למעצרם של סוחרי סמים ואיתור מעבדות לייצור סמים בכמויות מסחריות.

בתוך כך, חשפה אמש המשטרה מעבדה לגידול וייצור של סמים בעיר בית שמש. במהלך החיפוש במקום אותרה דירה בבית מגורים ששימשה לגידול סמים מסוג גראס ובמקום נתפסו מעל ל 260 שתילים וציוד יקר ערך לייצור וגידול סמים.

במהלך החיפוש אותר חשוד בדירה וחשוד נוסף ניסה להסתרר ולנוס מהמקום דרך חלון הדירה ללא הצלחה ולמקום הוזעק צוות חילוץ של לוחמי אש שחילץ אותו מאדן החלון.

 2 החשודים (בשנות  ה50 וה 20 תושבי רמלה) נעצרו והועברו לחקירה.