מבודדי הקורונה השוהים במלונות מחוץ לעיר מודים לחמ"ל העירייה בכל פה
מצ"ב צילומי חלק מהודעות התודה הרבות הנשלחות לנציגי חמ"ל הפינויים בעירייה, הדואגים לפנק את המבודדים ולשלוח להם חבילות של משחקים לילדים ועוד. יישר כוח ובריאות לכולם.
פורסם בתאריך: 23/09/2020 13:04