היום התקיימה פגישה בין מנהלות צה"ל ומנהלת השוטרים עם עיריית בית שמש והחברה המנהלת של שכונת נווה שמיר מטעם משרד השיכון.
מדובר היה בפגישת התנעה רשמית של שני הפרוייקטים עבור צה"ל והמשטרה וזאת לאחר אישור שינוי התב"ע ליח"ד צמודי קרקע ע"פ התכנית שמתאימה ל2 הפרוייקטים.
השלב הבא של הפרויקטים הוא יצאה לשיווק.
בשכונת נווה שמיר צפויים להיבנות 7000 יחידות דיור. לפרויקט צה"ל ופרויקט השוטרים מיועדים כ 200 יחידות דיור צמודי קרקע.
עוד צפוי להבנות בשכונה קאנטרי ענק שתכנונו החל. האכלוס הראשון בשכונה צפוי להיות בחודש אוגוסט 2021
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש






