בעקבות סיירת סוכות של תנועת "עזרא" סניף בית שמש: 

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: 
"אני מבקשת לחזק את הנוער המדהים של סניף "עזרא". עשייה שכולה ערבות הדדית. אין לי ספק שבני נוער רבים יצטרפו למיזם ויתנדבו לסייע לקשישים ולמשפחות מבודדות".

רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.

לפרטים נוספים - נעה- 0586610602