במקום נוצרו עומסי תנועה שמטופלים ע״י משטרת ישראל
להב ארז ברששת מפקד האירוע :״קיבלנו דיווח על תאונת דרכים , הגענו לזירה והבחנו בתאונה עצמית של רכב שככה״נ איבד שליטה , מיד פעלנו לחלץ את נהג הרכב באמצעות כלים ייעודים ולאחר זמן קצר העברנו אותו להמשך טיפול רפואי של גורמי הרפואה במקום
ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.
תמונה אילוסטרציה. ארכיון.







