במקום נוצרו עומסי תנועה שמטופלים ע״י משטרת ישראל 

להב ארז ברששת מפקד האירוע :״קיבלנו דיווח על תאונת דרכים , הגענו לזירה והבחנו בתאונה עצמית של רכב שככה״נ איבד שליטה , מיד פעלנו לחלץ את נהג הרכב  באמצעות כלים ייעודים ולאחר זמן קצר העברנו אותו להמשך טיפול רפואי של גורמי הרפואה במקום 

ליחי בן לולו | דובר תחנה אזורית בית שמש.

תמונה אילוסטרציה. ארכיון.