בצער רב אנו מודיעים כי חיה בת מזל, ביתם של אוסנת ומשה אלעזרי, נפטרה לפנות בוקר.
רבים מתושבי העיר והסביבה התפללו לרפואתה של החיילת הצעירה והיפה שחלתה בפתאומיות ואושפזה במצב קשה, לאחר שיפור במצבה, במהלך החג חיה לא חשה בטוב ופונתה לבית החולים, שם נלחמה על חייה ונפטרה לפנות בוקר.
הלוויתה של חיה ז"ל תתקיים היום, שני, בשעה 14:00 בכפוף להנחיות משרד הבריאות בבית העלמין המקומי.
מערכת שמשנט מביעה את צערה ותנחומיה למשפחה היקרה על אובדנה הכבד. יהי זכרה ברוך.







