בטקס שהתקיים בפיקוד המרכז לקראת השנה החדשה, הוענקו תעודות הצטיינות על ידי מפקד הפיקוד, אלוף תמיר ידעי.
את אזורנו ייצג בטקס בכבוד רב רס"ר בית הספר לקומנדו, רס"ר ש' מנווה מיכאל.
ש' התגייס לחיל האוויר כבקר טיסה ועקב בעיה בריאותית עבר להיות אלקטרונאי חימושי בבה"ד 20. לאחר מכן, נכנס לקבע בבה"ד 20 ומשם נבחר כ"רס"ר טופ"- תואר שהוענק לרס"ר המצטיין של כל הקורסים. ש' כיהן במספר תפקידים במהלך שירותו הצבאי וכיום משרת כרס"ר בית הספר לקומנדו, בית הספר שמכשיר את היחידות המובחרות ביותר של צה"ל. ש' היווה חלק משמעותי בצוות המוביל שהקים את בית הספר לקומנדו, מתוך הבנה כי החטיבה הייתה ועודנה חטיבה בהקמה והתמודדות בה היא מאתגרת ומחייבת. .
ש' מתכנן להישאר בבית הספר לקומנדו מתוך אהבתו לתפקיד ולחטיבה. לדבריו, ״התפקיד משמעותי ומעניין ואני ממש שמח שהתקבלתי לחטיבה.״






